. OMG ! I'm Back :) .


. Hollo Fellas , Hollo Blog , Oh Mi God ! i miss this blog real much , now i'm back *hugs* . okay its been ages aku tak update blog kan? like seriously dah berbulan-bulan , sebenarnya aku bukan takmau update tapi..........rumah aku dah takdak internet connection sejak nak PMR ni kan , aku just online guna handphone je . well sebelum aku lupa , guys amacam PMR ? bagi aku PMR lagi senang dari trial , yep betul kata senior-senior kan . Hopefully result aku mampulah nak bagi parents aku senyum sikit . aku tak pernah target straight A's pun sebenarnya . tapi aku sangat-sangat mengharapkan 9A's . oh dan lagi satu kenapa orang mcm '' Are you Kidding me ? ''  bila aku cakap aku ambil Bahasa Arab ? . Yep , aku ambil Bahasa Arab , and aku tak pernah fail okay .

Dah lepas PMR mesti banyak benda yang bermain difikiran korang kan? Expecially ponteng sekolah lah , seminggu pergi 2 hari je , and mesti ada yang dah buat things-to-do and tampal besar-besar kat dinding bilik kan? aku pun like seriously banyak benda yang aku nak buat . benda berfaedah ke? haha yang berfaedah sikit je , yang buang masa tu banyak lah kan , well w're Adolescense kan , mesti nak enjoy  24-7 .weyh ! i need a girlpreng , anyone? cehh ! bajet . okay , aku dah kena stop , imissyouguysrealmuch :'-* .